Spalovací motor
3,5 litru V6 s přeplňováním a nejvyšším výkonem 520 kW používá 100% obnovitelné biopalivo.
Úspěšný tým TGR pod vedením šéfa Kamujiho Kobajašiho vstupuje do 12. sezóny světového šampionátu vytrvalostních soutěží, kde se prostřednictvím vozů GR010 HYBRID chystá opět posouvat hranice hybridních elektrických technologií.
Hypercar GR010 HYBRID, který od své premiéry v roce 2021 vyhrál 16 z 19 závodů, bude i nadále soutěžit v nejvyšší kategorii „LMH“ šampionátu WEC. Náš vyzyvatel pro rok 2024, vybavený technologií pohonu RACING HYBRID, postupně zdokonalovanou v průběhu soutěží WEC, prošel optimalizací se zaměřením na spolehlivost a efektivitu během zastávek v boxech.
Vzadu: 14 × 18" kola z hořčíkové slitiny, pneumatiky 34/71-18
Náš nadnárodní tým spojuje bohaté motoristické zkušenosti z celého světa.
Zakladatel týmu
Předseda, Toyota Motor Corporation
Prezident, Toyota Motor Corporation
Předseda, TOYOTA GAZOO Racing Europe
Místopředseda, TOYOTA GAZOO Racing Europe
Šéf týmu a závodní jezdec
Limitní podmínky jsou zdrojem spousty poznatků. Vytrvalostní šampionát (WEC) nám pomáhá výrazně posouvat vývoj našich hybridních modelů pro běžné zákazníky, od otázek rekuperace energie až po chlazení baterií a další zmenšování rozměrů.
Vybroušené vozy z naší speciální modelové nabídky, inspirované světem týmu TOYOTA GAZOO Racing, dodávají všednímu životu neodolatelný dynamický náboj. Každý model byl pečlivě navržen tak, aby vyjadřoval jasný postoj vyplývající ze spojení jedinečného dynamického exteriéru se sportovním interiérem a prémiovými vlastnostmi.
29. února až 2. března
19.–21. dubna
9.–11. května
12.–16. června
12.–14. července
30. srpna až 1. září
13.–15. září
31. října až 2. listopadu