*Předběžná hodnota, čeká se na konečnou homologaci. Uváděné hodnoty jsou odhadem na základě oficiálních homologačních údajů v kontrolovaném prostředí (podle WLTP). Tyto hodnoty jsou uváděny výhradně pro účely porovnání. Porovnávejte pouze s takovými modely, které byly testovány na základě stejných technických postupů.
Hybrid do města
Nová Toyota Aygo X
Městský styl se snoubí s hybridní zábavou
Nové Aygo X je zábavným parťákem do města. Se svým odvážným vzhledem, agilním ovládáním a hybridní technologií je jako stvořené pro život ve městě – hladce se proplétá provozem, má nízkou spotřebu a přináší zábavu a řadu chytrých vlastností pro každý den, ať již se vydáte kamkoli.
V zimě 2025
Hybrid
116 k
86 g/km*
Navrženo pro městské průzkumníky
Hbité a dynamické Aygo X vrací radost z řízení – ve městě i za jeho hranicemi. Díky skvělému výhledu do všech stran, rafinované kultivovanosti a energickému hybridnímu výkonu promění každou ulici ve vaše hřiště.
Často kladené otázky k hybridům
Hybridy používají spalovací motor a elektrické hnací ústrojí. Tyto dva různé zdroje hnací síly je možné podle potřeby používat buďto společně, nebo nezávisle na sobě.
Hybridy jsou za určitých situací poháněny pouze elektřinou, například při rozjíždění z místa nebo během ustálené jízdy nižší rychlostí. Když je baterie málo nabitá, dobíjí se zužitkováním přebytečného výkonu spalovacího motoru.
Hybridní Toyoty používají průkopnickou technologii baterií s autonomním dobíjením*. Baterie se automaticky dobíjí během jízdy. Jelikož žádné další dobíjení není zapotřebí, není třeba dělat si starosti s dojezdem nebo hledáním zásuvky. *Technologie hybridního pohonu s autonomním dobíjením je postavena na spolupráci spalovacího motoru a jednoho či více elektromotorů v rámci jednoho propracovaného ústrojí. Elektromotor zvyšuje výkon a zároveň funguje jako generátor energie, který proměňuje přebytek energie v elektřinu, aby snížil spotřebu paliva.
Průkopnická technologie baterií v hybridních vozech Toyota byla navržena tak, aby spolehlivě fungovala po celou dobu jejich životnosti. Některé mechanické součásti (jako např. spojka, alternátor nebo startér) se zde dokonce vůbec nepoužívají, čímž se snižuje riziko nepředvídaných budoucích výdajů. Na všechny součásti hybridního pohonu včetně baterie se navíc standardně vztahuje pětiletá záruka Toyota (s omezením na 100 000 km)** od data zakoupení vozu. ** Podle toho, co nastane dříve.